trött

gud vad tiden gått fort idag, känns som jag nästan precis gick upp trots att jag varit vaken i si-sådär 8 timmar.
vid 12-tiden kom en vän på besök, blev lite prat sen somnade h*n medan jag låg och kollade på tv4 fakta (som vanligt).
h*n gick hem för ett tag sedan och då hoppade jag in i ett varm skumbad och låg där ett tag och kopplade av.
det är i princip mitt enda krav när jag flyttar hemifrån, att det ska finnas ett badkar (och självklart vara fräsht).
nu ska jag kolla vidare på tv:n och vila en stund, är så himla trött.

vi hörs förmodligen senare puss!

Kommentarer
Postat av: bella

fin blogg^^

2011-03-06 @ 17:37:17
URL: http://bellaabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0