take cover.

jättebra dag igår som jag vill tacka elinor och resten av folket som var där för. 
lite senare mot kvällen kom norberg och hämtade mig, jättesnällt av honom i och med rebecka lyckats somna haha!

blev väl "lite för mycket" strax innan jag skulle bli hämtad då en av mina närmsta killkompisar började prata känslor
och så vidare, visst han och jag har aldrig bråkat under alla dom åren vi känt varandra men det är just därför jag inte velat/kunnat starta något för att jag inte vill förstöra den vänskapen vi har.  peace and love

när jag kom hem gick telefonen varm, både folk som ringde och skickade sms.
skulle träffat sammy men vad gör jag, jo jag lägger mig i sängen för att jag frös efter att ha varit ute i en klänning under kvällen sen tänker jag "bara 5 minuter till" och voila sen somnade jag. så himla lyckat, jag som inte träffat han på hur länge som helst, hoppas han är kvar i trelleborg än så jag kan träffa honom idag istället, hade varit kul! 

nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan bege mig ut en runda, p u s s 

Kommentarer
Postat av: O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

Har du haft en bra helg ? :)

2011-03-27 @ 15:44:19
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0