min fina vän ♥

idag när jag vaknade kändes det som att jag sovit bort en hel dag och vaknade imorse.
tror mer att gårdagen (tisdagen) kändes overklig eller att jag rättaresagt inte vill inse att det var på riktigt.

tänk om ditt liv tagit slut i tisdags,
tänk om jag aldrig mer fått se ditt fina leende och vackra ansikte.
tänk om jag aldrig mer fått höra ditt skratt eller fått se dig sova så sött i min säng.
finns minsann bara du som lyckas somna på 5 sekunder
tänk om jag aldrig mer fått höra dig säga "huve" precis så som bara du kan.
tänk om jag aldrig kunnat skicka iväg ett sms eller ringa dig och berätta hur glad jag är för att ju du är du. 

jag är så tacksam att jag får ha dig som vän,
men lova mig att du aldrig gör om det eller något liknande!

jag tänker vara luften under dina vingar så du orkar hålla dig uppe när det känns jobbigt.
jag älskar dig. ♥




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Saknar din vänskap som hjälpte mig upp<3

2011-11-10 @ 12:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0