mardröm.

ooo-oorh!
sovit från och till inatt, de tre senaste gångerna jag vaknade är det för att jag drömt en mardröm {riktigt sjuk var den}

handlingen var typ ..
det var jag och x-antal vänner som badade i en inomhuspool med massor av dyra tavlor i samma rum.
sedan undertiden vi badade var det massor av tavlor som försvann men ingen av oss som badat hade märkt något.
så vi alla kallades upp från poolen för att vi skulle se vem det kunde vara som hade gjort det..
och då är det någon som kommer fram till mig och ska söva mig, 
jag känner liksom paniken av hur jag skriker men ingen hör mig {precis som att jag inbillar mig att jag skriker}
därefter vaknade jag, sen när jag somnade om vaknade jag på exakt samma ställe som jag vaknade gången tidigare.
sjukt läskigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0