Gästbloggning

Gästbloggning här eftersom Cassandra aldrig tar tag i sin blogg och skriver 10 inlägg om dagen så tänkte jag hjälpa henne lite nu, eftersom dom 3senaste inläggen har det bara stått "nu drar jag o tränar" wwhie, det är ju super roligt att läsa om, speciellt 3dagar i rad.. :S

Kan bara nämna också att Cassandra är ganska grym när det gäller träningen och ännu bättre hennes mål, just nu står hon och prövar ett par jeans några storlekar för små, men hennes mål är att komma i dom till sommaren.. Så då är det bara till att säga lycka till Cassandra ;)

Och ellerhur vill ni att Cassandra laddar upp mer bilder på bloggen, för det tycker jag! :)
Nu ska jag skriva min sista mening här, o den slutar med. . jag älskar dig Cassibassi! ♥

Puss och kram Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0