. . .

varit vaken ett tag, vaknade av ett gulligt sms "auw how cute liksom" ? 
någon mer än jag som håller med om att något så litet som ett gulligt sms kan göra en hel dag?  (nästan på i alla fall).

hur som helst, igår var väl inte den bästa dagen direkt, kändes som allt bara blev fel.
tänker inte skriva ut för mycket för då får man väl det i nacken senare, dels för att jag inte vet vem som läser min blogg osv. well well, jag skrev ett inlägg där jag mest skrev av mig men valde att publicera det i utkastet istället för att jag vet att jag inte tjänat någonting på att visa att även jag är mänsklig och har känslor.
skadeglädjen sägs trots allt vara den bästa glädjen konstigt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0