well well..

ligger just nu i min säng och lyssnar på lugn och mysig musik, samt pratar med en som ska gå i min grupp i magaluf, jävligt kul att vi har fullt med norskar i gruppen i och med jag ska flytta till norge sen. 
well well, har nästan precis kommit hem så försöker kommer komma till ro trots att jag är i högvarv, rätt svårt faktiskt! på tal om något helt annat så börjar jag äntligen få ordning på mitt rum efter att jag bytat rum, tagit en jävla tid men jag har verkligen inte haft någon ork eller lust till att ta tag i det så jag tar bit för bit när jag får lust till det. får visa er bild så fort jag är klar, påminner dock jädrans mycket om mitt förra rum men detta rummet är lite större. {vi ska måla om senare också såklart, men jag är osäker på vad jag vill ha för färg så det får vänta ett tag till.}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0