veckoplanering.

måndag
jag ska invänta ett samtal från **** därefter ska jag ner till stan för att fixa några saker
*håller tummarna*. mellan 16-17-tiden ska jag träffa min kusin för att gå en runda i stan för att hon skulle handla någonting?  senare ikväll kommer julia hit för att köra på alkoholintag och tagga "10 dagars"
jag kör på 3 dagars istället. 

tisdag
förmodligen möte från 09 - 15.00, mindre kul men det är bara att ta sig i kragen.
därefter vet jag inte vad som händer.

onsdag
inga planeringar. 

torsdag
same shit .. kanske träffa anna och fixa sista inför studenten. 

fredag
läkaren vid 09, därefter hem snabbt för att sätta på min klänning och ta bussen till skolan för champangefrukost. vid 13.00 blir det att äta på restaurang för att sedan vid 15-tiden bli inlåsta på skolan och tagga till 16.38 då min klass står på trappan, längtar. {har gjort några tindsinställda inlägg som kommer dyka upp} därefter blir det att åka hem för att köra all in på en brakandes fest, jag är såå på! 

lördag
hangover, behöver jag säga något mer?!

söndag
förmodligen återhämtat mig och kan dela med mig av bilderna som tagits under studentdagen/kvällen. 

Kommentarer
Postat av: e

ehmmm näää. TALA FÖR DIG SJÄLV<3

2011-06-07 @ 11:16:41
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0