det blev en galen fredag!



minst sagt.. men hade inte tackat nä till att få den i repris!
tack till både julia och caroline. sedan tack till alla andra som gjorde denna helgen till någon utav dom bästa helgerna på lää-änge!  måste dela med mig av några av de få saker som hände, bara tanken får mig att börja skratta haha! 

• stod i baren {där man oftast hittar mig, eller? } nej men så var det en främmande kille som kom fram till mig och sa: vi var på samma student innan, skulle jag kunna få ta en bild på dig? 
sjukt oväntat dock, haha.

• fick en puss på kinden, av ??? mindre viktigt antar jag, men tack!

• skakade rumpa med elinor, uppvärmning till magaluf - ooh vad jag längtar!

• någon främmande typ tyckte jag var "het" hur länge sedan man nu än hörde det ordvalet, men what ever! han tyckte dock att jag skulle le mer för jag var tydligen vackrare då. {ska tänka på det till nästa gång, jag lovar!}

• mr.full stupade precis framför ögonen på mig och elinor, sjukt läskigt dock.

• tog någon random bild med elinor på toaletten i lokalen där caroline hade sin studentfest, tror jag?  mindre viktigt dock, bilden talar för sig själv. 

• fem killar drog iväg med mig på dansgolvet och elinor svek mig och bara skrattade och kollade på, payback där dude vänta bara! 

• hamnade i bråk med en kille som tvunget skulle hålla på att störa sig, sjukt irriterande! 
sorgligt att det finns så otroligt jobbiga typer, blir så trött!

Kommentarer
Postat av: Elinor

BABE, kom igen, jag drog i dig men dem slet ju bort dig från mig :/

Klart man skrattar, du såg ut att behöva lite uppmärksamhet ;)

2011-06-20 @ 07:12:53
URL: http://eelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0