torsdag.

efter ett fåtal timmars sömn så har jag hunnit med en hel del idag så det var värt det.
började dagen med frukost, därefter gick jag en snabb powerwalk på 30 minuter till en vän, blev massa snack och solning, vid 15-tiden körde jag på en ny powerwalk på 30 minuter för att sedan inta duschen när jag kom hem.

hade även fått ett brev från trygg hansa där mitt belopp stod som jag får ut för ryggen, bara att tacka och ta emot! strax därpå kom albin och johannes hit för att johannes skulle bli klippt och nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem, hon är väl hemma om ca 45 minuter så ska försöka roa mig med något fram till dess. puss på er.

Kommentarer
Postat av: emma

Hur mycket pengar kommer du få gummsan? < 3 , alllt bra idag?

2011-06-30 @ 19:57:25
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: emma

Nej de förtå¨r jag men jag gissar på typ 150 tusen, eller ngt sådant, vet redan vad en liten skada går på (: men som sagt tyvärr kan man inte ersätta en sådan sak med pengar, . eller jo på sätt och vis men ja du förstår vad jag menar?<3



De är helt okej, lite ångest bara ! :/ annars väldigt trött, <3

händer i helgen?<3

2011-06-30 @ 20:19:12
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0