min dag ..

som jag skrev innan idag har det varit en rätt jobbig dag men den har även ört en del gott med sig. vaknade ovanligt tidigt idag, redan vid 07-tiden och kunde inte somna om så gick upp och gjorde mig i ordning och vid 11.30 mötte jag upp elinor för att gå en runda i stan.  skulle egentligen bara kolla men vi båda kunde inte låta bli och handla lite nytt. fick somsagt handöat en klänning att ha på mig till studenterna jag ska till på fredag, samte en ring till det. {visar bild på fredag innan jag beger mig} sedan fick jag även köpt ett jättefint korshalsband som jag kan visa för er imorgon.  som mamma sa: ja det var fint men du har inte jättemånga korshalsband redan?  jovisst har jag det men kan inte hjälpa att jag älskar kors ju, haha!

hur som helst, när vi kom hem till mig hade vi handlat med oss kyckling samt grönsaker så vi kunde göra kycklingsallad, mitt under matlagningen fick jag ett samtal som var mindre kul dock, men det är bättre nu i alla fall. så jag och elinor åt upp pratade lite och tog det allmänt lugnt. tack lill-elli för att du finns.  lite senare under dagen unnade vi oss chokladbullar som vi bakat, helt ok men långt ifrån mvg i betyg, men vad gör man?

vid närmre 22-tiden påbörjade vi ett litet projekt, ta farväl till elinors utväxt!  so bye bye utväxt och hello highlights! nej men, blev många ljusa slingor, super snyggt blev det.
nu ska ja minsann bädda ner mig i sängen och stänga av datorn och försöka komma till ro,
ska upp tidigt imorgon hur jag nu än ska lyckas med det. 

Kommentarer
Postat av: e

ah:/

2011-06-15 @ 11:17:39
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0