mest för att skriva av mig...

truth is everybody is going to hurt you, you just gotta find the ones worth suffering for..

jag vet att det inte lönar sig att jag stör mig på att min mobil är borta, men saken är den att jag hade den för ett par dagar sedan och den har legat på exakt samma plats sedan jag bytat rum som var för ca 1 månad sedan? och nu idag helt plötsligt märker jag att den är borta, minst sagt skumt! ska vända upp och ner på hla mitt rum imorgon och kommer den inte fram då så har den väl fått såkallade ben, som man kan säga?  hmf, stör mig bara mer och mer på det desto mer jag tänker på det, hur som helst den ska komma fram thats it.. har bara haft en vän här hemma nu på senaste (i och med jag mått som jag mått) och aldrig att h*n skulle låna den utan att fråga, det vet jag om så imorgon kommer den fram, sådeså!  "tänker inbilla mig att den kommer fram i alla fall" vägrar att tänka det värsta, hehe. pratar som om jag förlorat en vän eller liknande, men riktigt så illa är det inte (skönt nog) tycker jag misst på tok för många under detta året så det får räcka nu! nej, nu orkar jag inte grubbla över det mer, blir bara mer irriterad då, ska försöka komma på andra tankar och lyckas somna, elinor kommer hit imorgon så ska vi vända upp och ner på rummet så får vi hålla tummarna på att den dyker upp. 

Kommentarer
Postat av: e

sv: Jaa, för jag har ju färgat dem i mörkbrunt innan :) Eller de löshår jag har. Och de är väl mörkbrun jag passar bäst i :) allstå jag tror 50 cm, de är inte snyggt när de är för "långt" heller, .:) men hur långt har du?<3

2011-06-29 @ 16:27:51
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0