måndag.

godkväll, har börjat bli jättedålig på att uppdatera men det beror nog mest på att jag inte vet vad jag ska skriva om så om det finns något speciellt ni skulle vilja läsa om så är det bara att skriva en kommentar. 

vaknade av att pappa ringde och väckte mig, låg kvar i sängen ett ta och tog det allmänt lugnt innan jag tog mig i kragen för att kickstarta dagen med bra musik och ett glas oboy, hur gott? vid 13-tiden kom min kusin hit så klippte jag samt färgade hennes hår, när det var färdigt skyndade jag mig ner till stan för att jag skulle se om en klänning var kvar men såklart var den slutsåld så jag gick och köpte mig en glass och vandrade hem till en vän för att prata lite och bara ta det allmänt lugnt. vid 16.30 var det bara att sätta på sig skorna igen och gå upp till mormor för att träffa två av mina kusiner samt snacka massa skit över en fika, mormors kanelbullar! klockan tickade iväg ovanligt fort och jag kom inte ifrån mormor förens klockan var närmre 22.30 hehe.  därefter har jag bara tagit det lugnt, har varit rätt trött så blir att försöka sova om en liten stund, en dag imorgon också som sagt!  ni får sova så gott så hörs vi förmodligen imorgon,


Kommentarer
Postat av: e

ja de kan jag tänka mig <3



jaaaa ta med den<3

2011-06-14 @ 12:15:32
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0