lånat av elinors blogg..

som alltid annars gick jag in och läste min kompis blogg » lill-eli's
och det första jag ser är rubriken som lyder: min älskade vän .... du är störd! kollade i inlägget och vad ser jag, haha! kan vara svårt att förstå för er som inte sett hela konversationen vad anledningen är till varför vi skulle hamna på sjukhuset, men jag är en rätt impulsiv människa som fick för mig att vi skulle på skidsemester till vintern? vilket inte elinor tyckte var något att rekomendera för att då skulle det sluta som inlägget (bilden) nedan beskriver. jag fortsatte med olika förslag som att vi skulle åka i barnbacken och liknande, men inte ens det trodde elinor att vi skulle klara.. kan det verkligen vara så illa?


Kommentarer
Postat av: Elinor

Hjärtat... du är störd! men det tycker vi om! ;)

2011-06-22 @ 11:01:08
URL: http://eelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0