flashbacks (midsommar)


fick några flashbacks sedan midsommar när vi var på strandbaden som jag måste dela med mig av hehe..

• två killar stod bredvid varandra då den ena säger till mig: min kompis tycker att du är söt och pekar på hans kompis. visst var det gulligt, men det var inte så att dom var i min ålder direkt, dom var kanske mellan 25-28. hade varit mer sweet om han vågat säga det själv dock, hehe.

• jag och caroline skulle ut och ta frisk luft då en kille ler och frågar mig vad jag gör, blev ganska chockad och upprepade: vad jag gör? han svarade glatt: jaa! jag förstod inte riktigt hans fråga och svarade: jag går! lite wierd, för vad gör man egentligen på ett uteställe, läser en bok .. eller?

• satt på ett bord där en främmande kille kommer fram och sätter sig bredvid med ett mellanrum, jag och caroline satt och skämtade om att jag skulle flytta närmre honom för skojsskull, men det behövdes inte för det gjorde han istället och under den tiden vi pratade tyckte han att jag skulle läsa juredik (i och med jag ska flytta till norge så att jag inte blir lurad) trevligt samtalsämne, men inte på ett uteställe kanske?

• blev bråk på dansgolvet så jag höll på att få en knytnäve i huvudet, hade väl varit en fin midsommargåva, en blåtira runt ögat haha.

• jag och caroline stod där ute och tog en cigg, jag står och kollar lite på en kille då han rätt som det är trillar av stolen, visste inte riktigt om jag skulle skratta eller inte så vände mig om och skrattade lite diskret medan caroline skrattar lite mindre diskret, haha!

där var en del av alla saker som hände,
riktigt bra kväll och bangar inte en repris!

Kommentarer
Postat av: Elinor

hahah fan vad ball midsommar ;D



JAAAAA! Fan vad niiice! jo men vi fixar det (a)

2011-06-26 @ 20:21:27
URL: http://eelilicious.blogg.se/
Postat av: Elinor

HA HA HA HA HA ! du är fan störd! ( som vi kommit överrens om redan innan! hahahah! :D love you for that!)



Ja det ska jag nog kunna ha, vilken tid? :D

Jag ska dock till Sandra på kvällen, ska sova hos henne för hon skulle till malmö halv nio på tisdag morgon hon skulle till tandis och ville inte åka själv.

Men när jag åkt hem från Oxie jkan jag hoppa av vid dig, så kan vi ju ses? Men jag kan bara till 20-tiden typ :$ Om det går för dig? ;D

ska bara med K på ett ärende i morgon, men jag ska nog inte vara här så länge tror jag, men klart vi ska försöka ses i morgon!

du jag har en överraskning som kommer göra dig stolt över mig, tror jag! :$



LOVE YOU! <3

2011-06-26 @ 20:32:47
URL: http://eelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0