dagens planer.


vänta på att en vän ska komma hit därefter ska jag iväg från 09.00 till runt 15-tiden, hur kul det nu än är men det är bara att ta sig i kragen och göra det liksom. efter det ärendet blir det att ringa adri för att se vad dagen har att bjuda på, något kul bör väl hända, eller? lite senare mot kvällningen ska jag även se om jag kan ta en bild på min student outfit, hinner jag inte det lovar jag att det kommer ett mms-inlägg under studentdagen/kvällen som ni kan ta del av. småskrattar lite när jag tänker på hur snygg jag är i min studentmössa, haha! men det är som jag skrev tidigare, förmodligen kommer alla vara vrålfulla så att dom inte ens kommer lägga märke till mig eller att folket är så fulla så att jag lyckas bli sweet, haha. bara att hålla tummarna helt enkelt. but i'm don't give a fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0