come on get higher.

tiden bara rinner iväg, nu är det "bara" 9 veckor kvar innan jag åker till magaluf för att vara där 3 veckor, shit vad jag längtar. skönt att få en extra lång sommar + att jag är hemma under sommaren och kan sikta in mig på långa sommarnätter framför en brasa med fina vänner.  känner på mig att denna sommaren kommer bli den bästa. och jag har x-antal saker att göra detta året så har en stark feeling på att detta kommer bli det bästa året trots det jag redan gått igenom, men som det sägs så finns det inget ont som inte för något gott med sig så det blir en lärdom att ta vara på allt man har runt om sig och tyvärr så varar ingenting förevigt så ta vara på varandra, peace! 

Kommentarer
Postat av: Elinor

Jag vet hjärtat, jag fick panik, behövde komma ifrån, men jag lovar dig att vi ska ses snart bobo! saknar dig så jag har ont i hjärtat, och det är sant faktiskt!

Jag LOVAR DIG att detta kommer bli det fetaste året EVER!



Jag och K har snackat lite, är du sugen på att åka till Chile/ Spanien till nyår över en vecka eller två, om pengar finns? <3



Miss you like crazy!

2011-06-26 @ 20:05:30
URL: http://eelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0