kommer bli ett djupt inlägg men har en förmåga att ligga och tänka på saker och ting så känner att jag måste få skriva av mig lite. kikade igenom aftonbladet innan och läser den ena sjuka artiklen efter den andra, liksom vart är världen på väg? liksom artiklen om sonen som mördade sin mamma, sitt eget kött och blod! eller liksom mörda någon över huvudtaget, i don't get it!

jag är bara så glad över att jag har universums bästa familj och universums bästa vänner vid min sida.
behöver inte några miljoner för att vara lycklig, med er vid min sida är jag såå-å mycket gladare än den där som äger mängder av miljoner så han/hon inte ens vet vart h*n ska lägga allt på.
aldrig ett enda andetag utan er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0