ni frågar, jag svarar!

i princip som nu och de senaste nätterna menar du?
ska jag vara helt ärlig vet jag inte hur jag fördriver tiden, brukar få en "bloggkick" på nätterna så lite av tiden går åt till det, sedan blir det en hel del musik, facebook, msn och sen får man naturligtvis inte missa simpsons på tv, en riktig klassiker.  har faktiskt passat på att plugga lite på olika drinkrecept nu innan jag ska åka ner till magaluf, kommer ju underlätta en hel del för en själv om man passar på att plugga nu innan. {lite extra fritid i magaluf tackar man väl inte nej till, eller? }

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa och jag har ju alla mina släktingar där , :D å kan höra om dem hör ngt om lägenheter osv. :)



Men asså mig spelar de ingen roll var ialf, för att bo mitt inne i city kostar skjortan. Där finns ju Södermalm, östermalm samt norrmalm :) & Lindingö är också najs<3

2011-07-17 @ 16:18:10
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0