today.

hej sötisar 
mår jättebra idag hoppas att det är minst likabra med er? 

förlåt för sen uppdatering men har inte hänt alldeles för mycket idag, en vän kom hit vid 10 imorse och fick klippt sitt hår + fått klipptin sin förlängning, sen blir det att färga utväxt på fredag istället för jag hann inte idag innan jag skulle iväg. skulle egentligen träffat en tjejkompis idag men hon mådde inte bra så elinor kom hit istället så blev det att vi satte oss på balkongen och pluggade massa drinkar så nu kan man x-antal drinkar till. 
dock har jag destofler kvar att lära mig men har ca 40 dagar på mig så det ska nog gå utan problem hihi.

nu blir det att kolla på tv med elinor och mamma sen blir det väl en promenad innan sängdags.
vi hörs kanske senare annars imorgon, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0