confused.


mhm, bilden förklarar väl en del just nu. jag känner mig helt förvirrad,
jag har så många saker jag vill göra så jag vet inte vart jag ska börja?

visst, jag vill till magaluf nu men dit kommer jag no matter what liksom.
börjar bli lite "rädd" för att längta, för jag vet att det kommer bli en upplevelse för livet och att om jag så kunnat skulle jag stoppat tiden där nere, tror ni förstår vad jag menar? liksom, den 18 september är det över, dock har jag min utbildning då men ändå.

men sen finns det tre saker till som jag vill göra, men jag vet som sagt inte vilket jag ska börja med vilket gör mig dum i huvudet typ, haha. äh, jag får fortsätta tänka på hur jag ska göra så kommer jag säkerligen fram till en lösning i slutändan.

Kommentarer
Postat av: Elinor

dudeliduu, jag ska fixa bilder, jag ska fixa hela bloggen faktiskt, hatar min design som jag lånat -.-'



ska bygga upp en ny .. tänkte göra det hos dig ikväll dude, vill du det? :D

vi kan köra bloggis dagis! :D <3

2011-07-05 @ 12:32:42
URL: http://eelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0