3 timmars sömn.

somnade runt 02-tiden och vaknade jättepigg runt 05 och har gjort allt för att lyckas somna om men det verkar helt omöjligt. smått tråkigt, kommer sluta med att jag kommer somna runt, ja låt säga 15-tiden?
får göra allt för att försöka vara vaken annars kommer jag aldrig somna inatt. 

well well, hur var min söndag då?
kände mig halv-seg efter lördagen men ville ändå göra någonting så hörde av mig till rebecka som var halv"sur"
och jag fattade ingenting, men det visade sig att hon hade sett att jag och hon inte var vänner på facebook längre, och jag fattade 0x0, av vilken anledning skulle jag ta bort henne bara sådär? men hon var minsann borta utan att vi visste hur, har någon av er haft samma problem?
(dock inget speciellt, facebook är facebook men verkar skumt?)
hur som helst, vi pratade om det lite snabbt och gjorde som med tequilan - tog det med en nypa salt liksom!
så runt 19-tiden kom hon hit och 20.00 blev det solsidan sedan stack vi till emma för att kolla på big brother med några typer, sjükt chill och väldigt behövligt. pratade om gårdagen då sara säger: ja minns du att vi fotade med din mobil? ehm, nej det gjorde jag dock inte men visst var det så, haha!  som jag skrev tidigare: det blev en galen lördag! men jag gillar´t!  när big brother var slut stack vi till adri för att snacka lite, därefter körde rebecka mig hem och hon åkte hem till sig. jag kickade igång en film och somnade ett tag efter det och nu är jag back on track igen, lagom levande!

nu ska jag minsann göra mig något att äta, bir gymmet lite senare med rebecka
och ja, nu har jag vita helger framöver (bortsett från några helger som redan är inbokade)
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0