sleep

ligger just nu i sängen och inväntar att sömntabletter som jag tog för ett tag sedan ska göra sitt jobb.
kollar lite smått på resa till sommaren också, får se hur det blir med det och vad man prioriterar
hade varit sjükt skönt att komma bort härifrån för ett tag. {längre tag}
ännu skönare är det att jag snart tar studenten och är fri för att göra vad jag vill!
+ två utbildningar som väntar på mig, me like!
och en ******** också kanske? får se vad som sägs i början på mars, längtar! *blink*
(mer får ni förmodligen reda på efter det besöket)

nu ska jag borsta mina tänder och tvätta av sminket
blir jag inte trött om ett tag så skriver jag väl något ovettigt inlägg för att fördriva tiden, varför inte liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0