update.

rebeckas replik de senaste dagarna har varit: uppdatera din blogg ...
så nu när jag är trött och sliten sen gårdagen tänkte jag passa på att uppdatera lite så att hon får sin vilja igenom.

sov hos rebecka torsdag till fredag, gick upp med tuppen för att hon skulle bege sig till körskolan och jag hem för att förbereda inför kvällen. vid 12-tiden kom rebecka och såklart somnade vi x-antal timmar i varsin soffa framför tv:n haha. när klockan blev runt 17-tiden tror jag? hoppade jag in i duschen sen gjorde jag mig i ordning för att vi sedan skulle hem till adri och förfesta innan vi skulle vidare till tim. 

blev rätt chill hemma hos adri i och med jag och rebecka hade vår dricka hos tim, lyckat nog!
så jag och rebecka satte inte igång förens runt 23-tiden när vi väl kom till tim.
bättre sent än aldrig, är det inte så man säger?
var en hel del folk hos tim, väldigt blandat folk men det var ball, så gårdagen tackar man för. 

nu tror ni säkert att jag mådde rent kisskass värdelöst imorse, men icke (konstigt nog)
men ack så bra det kändes!

idag blir det som sagt till att ta det lugnt, känns att det behövs.
kanske ska hem till nordberg och klippa honom, ska ringa honom om en stund och se om han är pigg & vaken
han ska trots allt upp och jobba tidigt imorgonbitti.

nu ska jag smörj in mig i bodylotion, vi hörs säkert sen.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0