kors öronhänge


det bästa sättet att få exakt det man vill ha är att göra det själv!
- så jag tog tag i det i egna händer och trixade ihop ett öronhänge med ett hängande kors i.

nu tänker ni säkert, ja men det finns hur många öronhänge med kors i som helst..
men ni som känner mig vet att vill jag ha något ska det gärna vara så fort jag fått för mig att jag vill ha det
och inte om 3-4 arbetsdagar eller vad det nu brukar ta att skicka efter saker. 

är i alla fall jättenöjd och detta kommer användas flitigt.
dels till sommaren till ett lite större linne och ett par jeans shorts - så snyggt! 

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

SV; aw, tack :)

2011-02-02 @ 22:24:24
URL: http://vickybysweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0