just nu ..

ligger just nu i min säng och kollar på tv, JA ni gissade rätt .. tv4 fakta som alltid annars hähä.
under reklamerna bläddrar jag även i en tidning och skriver med lite folk på msn samt lyssnar på müsik.
just därför det är en fördel att bara tjej, man kan göra hur mycket som helst samtidigt. 

har även tänkt påbörja ett nytt projekt, ni får reda på det senare eller imorgon.
det är just därför jag älskar att vara vaken på kvällarna/nätterna, man får vara för sig själv och det är ingen som stör en!
dock är det inte alla nätter jag känner såhär, men näst in till alla däremot. 

vi hörs senare, p u s s ! 

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

ser gott ut :p

SV; Det är toppen med mig :)

2011-02-23 @ 22:03:15
URL: http://vickybysweden.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Ha en fin nattsömn

Hjärtan såg gottiga ut

2011-02-24 @ 00:05:19
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0