frukost


mhm, hur gott? 
föresten, blev inte bilden på tv:n fin?

finns inget bra på tv, och mina bullar är uppätna så vad ska jag nu roa mig med?
hade jag bara orkat hade jag hoppa in i duschen men latheten tar över så det alternativet är uteslutet,
orkar inte plocka undan heller trots att det hade behövts lite här och var.
säger som vanligt "tar det sen" eller "jag ska bara..." det är väl de replikerna mamma har fått höra x-antal gånger när det kommer till städningen. 

nu ska jag klicka mig runt på internet och se om man hittar något snÿggt, man kan alltid hoppas.
p u s s ! 

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

Hej, allt bra med dig idag? :)

2011-02-22 @ 10:29:47
URL: http://vickybysweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0