14 februari.

klockan är över 00 vilket innebär att det är den 14 februari
alla  dag med andra ord. (och jag och älskling har träffats i ett ½ år)
tiden bara rinner iväg, känns som det var igår jag lät han stå och vänta på mig x-antal minuter i kylan,
dumma mig? men han verka tycka det var värt det i alla fall hihi.
"kan man få en puss?" hah min sweetie

sen hur många gånger var det nu vi försökte se alice i underlandet utan att lyckats komma till slutet, eller ska jag säga mitten av filmen för inte ens det har jag sett, måste vara 3-4 gånger? minst*
hur som helst har vi fortfarande inte lyckats se hela så vi har gett upp den filmen. :)
du är underbar christoffer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0