mys.

ligger just nu nerbäddad i sängen, tänt massa ljus (på min dammiga hylla) och lyssnar på mysig musik.
{bara min bebis som saknas men h*n kommer förmodligen hit nästa helg, hoppas!
bortsett från det sitter jag och väntar på att en vän ska ringa, ringer väl när som helst skulle jag tro. 

sedan till att komma fram till min smarta sida så har jag ätit knäckebröd i sängen, ja ni kan säkerligen själv räkna ut hur mycket smulor det finns i sängen nu?  sen så ser mitt rum som innan jag städade det på ett ungefär
{jag blir inte förvånad} så det blir att städa lite senare idag efter att jag vaknat. därefter får jag se vad dagen bjuder på, något hoppas jag händer i alla fall. nu ska jag fortsätta klicka runt på internet och se om jag hittar något fint, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0