tisdag.

jag borde egentligen sova nu, men som vanligt är det helt omöjligt! 
well well, var över hos josefine innan och kollade på kärleksfilmer, jag verkligen hatar det för man känner sig så ensam och deppig efter, nej men inte ensam det är helt fel ordval men man blir sådär kär, fast i själva den där rollen som dom spelar i filmen! men senare idag så är allting som vanligt igen och jag åker som sagt till magaluf snart och jag ska inte börja träffa någon innan dess, inte en chans! vara där nere i 3 veckor och sakna någon som är så långt ifrån en under den tiden, nejtack! och sen har vi flytten till norge också som är "i vägen" så nejtack till trelleborgskillar {inte för jag har något emot det, hehe.} nu ska jag städa undan lite på mitt rum, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0