godmorgon.

godmorgon, hoppas att ni sovit gott?
jag lyckades somna hyfsat tidigt igår så nu har jag kanske lyckats vända rätt på mitt dygn? vaknade dock vid 05-tiden idag så jag får göra allt för att inte somna rent för tidigt, men det finns nog ingen risk. 

ska iväg till falsterbo idag med min kusin och bättre på brännan, vill hinna få åtminstone lite färg innan min elinor kommer hem, bara tanken att hon kommer vara niggah gör mig ledsen hehe, nej men jag tänker inte vara bländade vit i magaluf {som jag nämt tidigare också}. well well, senare idag är jag och min kusin och hennes pojkvän bortbjudna på mat, hur mysigt är inte det?  dock hade det varit pricken över i:et om jag sjäv också haft en pojkvän, men när man minst anar det så finner man honom.  tycker dock inte det är riktigt läge att hitta någon nu i och med jag har så många planer och mål som jag ska nå, vem vet jag kanske hittar my love i norge?  nä men skämt och sido, eller? känner nog inte mig riktigt redo för att skapa ett förhållande just nu heller, ensam är stark.

nu ska jag fortsätta prata med en vän på msn sedan vid 09-tiden blir det att börja packa ner badlakan osv för att vara redo vid 10-tiden när min kusin hämtar mig. hinner kanske med ett/några inlägg innan jag beger mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0