en liten tripp.

åkte in till malmö innan idag för att jag skulle köpa en sak,
men det var slut och fick inte in nytt förens imorgon? min vanliga tur det där, well well.
blir väl att ta sig in till malmö imorgon igen och hoppas på att jag har turen med mig då.

hoppade på första och bästa bussen som kom efter jag gick ut från butiken
och det visade sig vara samma chaufför som jag åkte med in till malmö så hon småskrattade bara, hehe.
tog bussen ner till övre för att prata lite med mamma i och med hon börjat jobba igen efter sin semester,
sjukt ensamt när hon jobbar huh.

passade på att ta en extra runda i stan och lyckades naturligtvis hitta ett linne jag kärade ner mig i totalt,
så nu har jag ett linne extra i magaluf, om det inte räckte sedan innan liksom?
{visar bild på linnet senare} måste vila lite har sån fruktansvärd huvudvärk, vi hörs senare! 

Kommentarer
Postat av: ella

Allt bra med dig idag?

kram

2011-08-17 @ 18:19:21
URL: http://photobyella.se
Postat av: Anonym

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D lycka till :)

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

2011-08-17 @ 19:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0