can I get your lips to speak my name?


shit, jag är helt sjukt trött men tog ett par snabba bilder som jag tänkte dela med mig av mest för att inläggen inte ska se rent för tråkiga ut. well well, det har varit en lugn fredag, min kusin kom hit vid 13.30 tiden och stannade i ca 1 timme för att sedan bege sig hemåt. efter att hon gått bäddade jag ner mig i sängen och vilade i ca 2 timmar fram till mamma väckte mig för mat, tacos - hur gott! efter maten har jag mest tagit det lugnt {precis som resten av dig}
och nu blir det alldeles strax att bädda ner mig i sängen och plugga lite fram till jag somnar. puss!

Kommentarer
Postat av: Kajsa Nihlen

Helvete vad vacker du är kvinna! :O

2011-08-08 @ 22:40:30
URL: http://kajsanihlen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0