untz, untz, untz, babÿ

på tal om magaluf, jag måste berätta en sak {hahahhaha jag viker mig på mitten av bara tanken}
innan idag så umgicks jag med elinor, och som ni vet som har lösenordet så har vi pratat om att vi sk agå en bartenderutbildning. så idag när jag och elinor var inne på deras sida så satt vi båda och funderade på hur betalningen gick till, om man kunde skicka in det direkt osv så elinor fick en toppen idé {trodde hon}

hon började fylla i blanketten med personuppgifter och så vidare, sedan kryssade hon även i accepterar villkoren
och därefter skicka. {förmodligen för att hon trodde att hon skulle fylla i uppgifter angående hennes bank osv}
min första tanke var: vad fan gör du?

och voila, är det nu man ska säga grattis till elinor att hon bokat resan ner till mallis?
hahahahahhahah, ja ni kanske inte tyckte det var så kul men både jag och elinor vek oss på mitten.

sedan när jag gick ut till mamma som stod i köket och skulle berätta vad elinor gjort så slog det mig,
tänk nu om jag skulle gå in på sidan för att boka så står det "FULLT", då hoppas jag att elinor klarar sig utan mig i 3 veckor där nere.  då började till och med mamma skratta, ni vet när man får ett sådant skrattanfall då man inte kan sluta skratta och man får typ "kramp" i magen.. 

ooh gud, haha-ha!
men nu är det lugnt, nu har vi båda bokat som ni sett i tidigare inlägg
{om som ni själva såg så stod det att platsen inte är vår förens vi betalt in första summan}
ska se när vi får hem papperna så får vi se då.
men det lutar starkt åt det, och jag vet att det yrket är rätt för mig, sooo "cassandra style" untz, untz, untz baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0