now or never.

ligger just nu i sängen och lyssnar på musik och pratar med min från från mallis, "bara 125 dagar kvar" haha! 
men har en feeling att tiden kommer springa iväg. på sätt och vis är det skönt att den är i augusti så får man en extra lång sommar + jag hinner komma i hyfsad form {hoppas jag}. 

imorgon blir det att gå upp rätt så tidigt för att göra mig i ordning och sedan bege mig på möte,
hur kul det nu än är. vid 11.15 {om jag hinner till dess} så tar jag bussen till hörby för att träffa en fin vän. ♥
ingen aning vad vi ska göra förmodligen prata om allt mellan himmel och jord samt ta det lugnt i solen om det blir fint väder.  nu ska jag prata vidare med min "sümmerlove"  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0