min helg.

kass uppdatering men har prioriterat andra saker. hade en jättemysig fredag, vaknade upp bredvid en sötnos.  br>sedan körde h*n mig till bussen därefter blev det gymmet osv. 
kvällen blev lugn, var sjukt pepp på att träna men gymmet har stängt på nätterna både fredag & lördag,
så det var bara att utesluta.

min lördag blev också lugn, dock kom pappa på besök så det blev mat och mys med la familia. 
därefter träffade jag en vän som jag inte träffat på år och dar så vi pratade gamla minnen,
så himla kul att tänka tillbaka på när man var si-sådär 12 år?
vid 04-tiden var jag hemma igen och då startade jag en film sen somnade jag.

idag har jag inte gjort alldeles för mycket. gått en runda med en vän och pratat om allt möjligt
därefter träffade vi danne och stod och pratade med honom tills runt 17-tiden då jag cyklade hem för att duscha äta m.m.
nu ligger jag bara i sängen nyduschad och mätt och väntar på att elinor ska skriva att hon är klar för att ses.
senare ikväll blir det ett extra hårt träningspass.

vi hörs senare, p u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0