life is about change ..

fett oskön dag idag, upp tidigt för att gå på ett möte {visst det gick bra men bra start på dagen liksom}
därefter stan en snabb sväng vilket också gick bra men sen när man kom hem gick allt bara utför.
blir så trött, känns som jag vill göra hur mycket som helst så att jag inte vet vart jag ska börja. 
blir det att samla mig dra till mallis därefter ta allt som det kommer,
har hela livet på mig vilket jag kan ha svårt att förstå när jag är rätt impulsiv av mig, haha!

magaluf

förstora läpparna.

********

bartenderutbildning

skapa lite konst på kroppen, mjaauw!

det är väl så det ser ut just nu med prioriteringar osv.
{utbildingen är väl egentligen förstahandval men inte speciellt pepp på att gå den själv
så nästa sommar, boom!
}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0