inlines.

det där "sov gott inlägget" kan jag nästan radera.
legat i sängen rakt upp och ner och lyssnat på hur elinor snarkar, how sweet? 
känner att jag börjar bli smått hungrig och nu när jag tänker efter kan jag bara komma på en måltid jag åt igår
vilket inte är speciellt bra. well well, får ta igen det idag så fort jag kommer hem.

ska minsann tjata på elinor om att vi ska åka rullor {om vädret tillåter} vilket jag tror och hoppas.
tror nog hon kommer gå med på det trots att hon kommer tjata om att hon kommer trilla och slå ihjäl sig för att hon inte kan åka, men jag lovar er! får jag med henne på en tur så kommer det ett filmbevis på hur duktig hon är. 

känner att jag måste komma igång ännu mer nu, sommaren närmar sig med stormsteg.
och jag ska vara i toppform till magaluf, ooh min baby! 
nu ska jag drömma mig bort för en stund, somnar jag inte så hörs vi senare
puss - s - s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0