i skurup.

hej sötisar.

är just nu i skurup, chillar vid datorrn samt kollar seven heaven på tv medan caroline står i duschen.
som jag sa i videon imorse så ska vi åka ifrån skurup vid 12-tiden så vi är i malmö vid 13-tiden för att möta upp emelie, därefter bär det av till hörby för att hämta upp en till sedan kör vi mot norrköping.

vet inte exakt när vi är framme, för jag klokhuvudet själv har tänkt helt fel.
innan när jag och caroline var på väg till emelies häst satt vi och funderade på när vi skulle kunna vara framme i norrköping och det lät ungefär såhär:

Caroline: ja det ligger strax under stockholm, jag vet inte hur lång tid det kan ta att köra dit.
Cassandra: nej men det tar väl ca 4 timmar har jag för mig.
Caroline: fyra timmar till stockholm, nä cassandra det är väl si-sådär 8 timmar.
Cassandra: va, åtta timmar? så lång tid kan jag inte minnas att det tog när jag tog tåget.
Caroline: ja tåg cassandra, det går fan så mycket fortare!
vi båda: HAHHAHAHAHHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0