deep talk.

minns ni att jag skrev att det verkar som att det är någon "flörta med cassandra-period".
nej men skämt och sido! but i don't get it.

jag funderar starkt på att hålla mig borta från den "sociala världen", facebook, msn osv.
har även starka funderingar på att sätta lösenord på min blogg så att bara mina nära och kära kan läsa, om ens det! och nej, det är absolut inte för denna sakens skull, utan mer att jag inte vet vem som läser min blogg och att den mest är till för mig och när jag känner att jag vill skriva av mig, eller för att se tillbaka när jag blir äldre.

sedan är det så att i augusti lämnar jag trelleborg i några veckor för att sedan komma tillbaka för ett tag och därefter flytta härifrån för 1 år {som det ser ut nu} gillar egentligen inte att låta mina ord prata för mina handlingar, men allting känns så bra och är 99,9 % kan man väl säga så kompis det går bra nu ! 
trots att jag inte vet exakt när jag kommer flytta så ska jag härifrån och jag vet vad jag siktar in mig på och som alltid annars ska jag nå mina mål. 

nej, nu måste jag verkligen sova.
p u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0