C a s s a n d r a .

{bjuder på en bild jag tog för en stund sedan..}

just nu ligger jag i sängen och tar det lugnt, är helt slut i kroppen men trots det vill jag till gymmet,
känner dock inte för att dra dit ensam och josefine tofflar den fjanten. 
annars så har jag inte gjort allt för mycket idag, rebecka kom hit och tog det lugnt och snackade massa skit
när hon åkte hem så pratade jag med mamma om ........... efter det så har jag bara legat här och tagit det lugnt,
nödvändigt med den träningsvärken jag ligger inne med, hur skönt?

nu ska jag göra mig något gott, vi hörs senare.
p u s s 

Kommentarer
Postat av: emma

WOOOW vad vacker du är kvinna<3

2011-04-09 @ 11:01:05
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0