big bang boom.

ligger just nu i sängen nyduschad efter träningen, kom hem för ca 2 timmar sedan så har bara hunnit duscha och äta lite grönsaker. börjat äta fruktasvärt mycket, är väl nu när man börjar träna som det blir så antar jag. 

i och med jag vill gå ner i vikt så siktade jag in mig på ett 30 minuters konditionpass {halvt död efter, haha}
sedan 1 timmes styrka efter det.. känns så fruktansvärt bra när man tränat klart och känner sig nöjd med sitt träningspass. börjat pusha mig själv till max gränsen nu så det känns som jag skulle kunna kräka vilken sekund som helst, ueh hah! but one speed to GO, boom!

något som får mig till att peppa mig själv något otroligt är nog faktiskt magaluf resan, låter kanske sjukt
men jag måste vara vara hyfsat slimmad om jag ska ner där, haha!
sedan har jag sagt det också, i och med jag ska förstora mina boobies så måste jag komma i form innan så att jag inte gör världens bomber sen går jag ner i vikt så är brösten to big for my body, hur snyggt skulle det vara? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0