avslutat jobbdagen för ca 30 minuter sedan...

img_1863 (MMS)

avslutat jobbdagen för ca 30 minuter sedan, känns jättebra men fan vad kallt det är!  så ligger och gottar mig men en polkagris eller ja, polka o polka tutti frutti smak dock! {köpt en saltlakrits till mamma också men schh!} ;) ligger i ett 1-mannatält med emelie och caroline, börjar få upp värmen vilket känns bra!  imorgon väntas jobb från 11.00-01.00, lite mindre kul dock men cash is king!  har en hel del kul att berätta men får ta det när jag kommer hem, kan säga så mycket som att en ordningsvakt har fått upp ögonen för mig, smågulligt hah, men mer om det när jag kommer hem. nu ska jag samla ny eneri till imorgon genom att försöka få några timmars sömn.  saknar min mamse och Lill-elli massor :(  smådrygt detta, kommer kännas bra på söndag efter 18 när vi slutat och har pengarna i handen och är på väg hem.  men som sagt sov så gott, för det ska jag försöka göra! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0