swordfish


sedär, my love är på kanal 3
fredagen kunde inte ha blivit bättre.

från att ha höga förväntningar på denna dagen slutar det med att man ligger ner bäddad i sin säng
och kollar på tv helt ensam, får troligen sällskap om någon timme (hoppas jag).

imorgon ska jag däremot köra all in, känns som att det var evigheter sedan sist.
men jag och tidsuppfattning är en kategori för sig själv.

har glömt att säga att jag färgat mitt hår, en aning för mörkt (tur det bara är toning)
så om x-antal tvättar blir förmodligen färgen utmärkt.

(klicka på bilderna för att få dom större, bilderna är dock likadana)

Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

Hej allt bra med dig idag? :D

2010-09-18 @ 11:28:53
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0