svar på era frågor!

jennie :) : kan inte du lägga upp bild på hur du fixar ditt hår?? :)
jovisst, kan jag göra det. :)

lijnä: vad är din starka sida? vad är din dåliga sida? vad är din favorit låt?
min starka sida är nog att jag vågar stå på mig och stå för vad jag tycker och tänker.
måste nog säga att min dåliga sida är att jag tror att jag har all tid i världen och att jag gärna drar ut på allting till sista sekund, men det ska bli ändring på det (förr eller senare höh.)
jag har ingen speciell favorit låt, allting beror på vilket humör jag är på.

guess who? : vad fick dig att börja blogga?!
- till en början skrev jag mest för att bara få skriva av mig, inget syfte på att ens få besökare.
men sen märkte jag att det var folk som hittade till min blogg och började kommentera vilket gjorde mig mer motiverad till att skriva både för min och mina läsares skull. 

Ida : hur många besökare har du?
- det varierar helt, men brukar ligga mellan 70-100 besökare.

Kommentarer
Postat av: ilaf

Sv : Ja jag har haft en rikigt härlig dag, kallt som f*n bara! sj så? Kram / Ilaf

2010-11-29 @ 16:16:44
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0