tusen tankar

känner för att skriva av mig, men vet inte vart jag ska börja.
har tusen tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu. 

har jättemånga bollar i luften, vill mer än vad jag har tid till trots det har jag ingen energi till något
hur nu det går ihop?

tror att "det" tog ganska hårt att få igenom någonting på lögner, but payback it´s a bitch
(mer än så behöver jag inte säga) för tiden kommer bevisa det för dig!

vill speciellt tacka mamma, lina, christoffer, pontus, sanne och ida för erat stöd  
det är folk som er man gör allt för att behålla.
alla har vi brister
och det är dom som gör oss till människor.

Kommentarer
Postat av: Elinor

Hjärtat.... hör av dig när du har tid!

Jag saknar dig en förbannat massa, bara så du vet..!

2010-11-15 @ 05:30:17
URL: http://eelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0