min dag

hejsan.

dagen har varit helt ok, började med att ha religion sen samhäll därefter lunch sen avslutades dagen med religion igen
istället för svenska.
efter skolan klipptes jag snabbt, klippte bort det slitna samt klippte upp det för att få mer volym.
efter klippningen gick jag och cathleen till stan för att jag skulle handla (det jag ska visa snart).

därefter tog jag bussen vid 15 tiden och var hemma närmre 16.
så nu sitter jag återigen (kan man väl säga?) i soffan nyduschad framför datorn och väntar på att christoffer ska komma hem, han är förmodligen hemma vilken sekund som helst sen får jag se vad det blir till, han erbjöd sig att laga korv stroganoff idag snäll som han är, och jag som älskar det tackar inte nä direkt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0