color


vaknade runt 11 då christoffer redan var vaken och låg i soffan och kollade på film,
så det blev att bädda ner sig bredvid honom där både han och jag lyckades somna.

vid 16-tiden stack han iväg och köpte mat och jag kilade till videomix och köpte lite godis samt läsk
men jag har märkt en sak, när man inte har godis hemma är man jättesugen på det men när man väl har godis
på bordet framför sig är det inte det minsta lockande, skumt! :]

borsett från det fick jag en impuls att färga håret, och i och med jag hade hårfärg hemma så kladdade jag i lite färg i håret, och christoffer hjälpt minsann till - blev ganska förvånad! (:
(inte just över att han hjälpte till för det gör han alltid, men just att färga håret trodde jag inte var hans grej höh.)

nu får jag runda av inlägget då färgen ska sköljas ur om 4 minuter,
bjuder på en bild imorgon om jag hinner har en del att göra. p u s s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0