check.


och allting känns faktiskt bra, trots att jag inte får besked om hur allting har gått förens på fredag.
jag tänker inte säga för mycket men jag vet att min historia är sann och hennes inte hade något sammanhang över   huvudtaget, så skulle jag åka på detta så blir det att slå klackarna i taket och köra på all in.

efter rättegången stannade jag även kvar och kollade på felles rättegång,
kan inte mer än att gratulera och säga - det gjorde du bra!

nu ska jag in och borsta tänderna sedan bädda ner mig i sängen, sov så gott för det ska jag göra.
puss!

Kommentarer
Postat av: Felle

Tack så jätte mycket. Hoppas din rättegång går ännu bättre. <3

2010-11-09 @ 11:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0