i väntan på mat.

precis duschat, ellerja i "sprit" så att alla bakterier ska gå bort.
nu väntar jag på att maten ska bli klar sen ska jag se om jag kan hinna med att träffa söder en stund. (hoppas ♥)

sen blir det övernattning på MAS, sen imorgon 08.00 kör dom iväg med mig och förbereder allt fram till runt 10-tiden, därefte börjar operationen som är klar runt 14-tiden.

som dom sa, det kommer kännas som att jag blivit överkörd av ett tåg, vilket jag inte tvivlar på
medtanke på att dom ska knäcka ett revben, punktera ena lungan och kröka ryggraden.
men jag ska minsann inte klaga, för jag längtar något otroligt hur konstigt det än låter.

nu är maten klar, puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0